Anmeldelser fra tidligere elever

Hos Martens Køreskole gør jeg alt, hvad jeg kan, for at du får en tryg og god oplevelse med at tage kørekort. På denne side kan du læse nogle af de mange anmeldelser, som tidligere elever har skrevet på køreskolens Facebook-side. Du er meget velkommen til selv at skrive en anmeldelse på Facebook-siden, efter du har taget kørekort.

Bedste køreskole

Bedste køreskole, med en skøn lærer. Teoriundervisningen med Rikke var ikke kun lærerig, men også enormt hyggelig, og noget jeg faktisk savner efter at have fået mit kort. Køretimerne var også super, og Rikke er god til at planlægge dem sådan, at man ikke ender med at betale for en masse ekstratimer – jeg ved at dette kan være et problem andre steder.
Vælger man Martens køreskole er man sikker på at lære alt man skal kunne, og at man får en fantastisk kørelærer.

Emilie P., Hillerød

Super Professionel

De bedste anbefalinger
Elias
Elias 13.9.2023

Engageret og dygtig til at lære fra sig

For mig har Martens Køreskole været det perfekte valg for mig, min kørelærer var meget engageret og dygtig til at lære fra sig. Jeg vil stærkt anbefale den som køreskole, fordi den tilbyder en enestående kombination af ekspertise, engagement og støtte, der er afgørende for at blive en god bilist. Gør dig selv den tjeneste at vælge Martens Køreskole, og du vil opleve en køreuddannelse, der er perfekt til dine behov og vejleder dig sikkert frem mod at opnå dit kørekort.

Alexander 13.9.2023

Unge med særlige behov

Kære Rikke
At få en dreng med infantilautismediagnose, der nægter at gå til prøve, til at tage kørekort, er en præstation i sig selv!
At få ham til at bestå både teori og praksis i første hug, er fantastisk!
Men at han faktisk tager til prøverne med roligt sind og kun almindelig spænding i kroppen, er en nærmest overmenneskelig præstation!
TAK!
Fra første møde, anerkendte du hans rum og læste hans behov. Du skabte hurtigt ro i vores sind for, at opgaven kunne løses.
TAK igen!
Vi anbefaler på det varmeste Martens Køreskole til unge med særlige behov!
De bedste hilsner
Line og Peter OG Frederik
Line, Peter og Frederik 18.7.2023

Perfekt køreskole

Den perfekte køreskole! Den til tider kedelige teori undervisning, blev hos “Martens” byttet ud med komfortable stole, slik og en god undervisning. Jeg har været utrolig, glad for mit forløb hos Martens køreskole.
Det har gået hurtigt, og det har været en fornøjelse at kører med Rikke!;)
Martens er det helt rigtige valg, hvis du gerne vil have de bedst mulige forudsætninger for dit kørekort.

Jeppe L., Hillerød

Møder de unge hvor de har brug og behov for det

Kære Rikke
Det har været en kæmpe fornøjelse, at stå som forældre på sidelinien både til en ung uden udfordringer, men især også til en ung med særlige udfordringer. Vi havde mange krav, men din rolige udstråling, din møde at imødekomme de unge mennesker på gjorde, at de begge var trygge og trives godt både til teori, men især også under kørslen.
Jeg kan derfor kun give min varmeste anbefaling til Martens køreskole. Rikke er yderst kompetent, dygtig til hendes fag og møder de unge, hvor de har brug og behov for det.
Topkarakter herfra🥇🤩
Anette, 13.9.2023

Meget tilfreds

Jeg har været meget tilfreds med at tage mit kørekort hos Martens Køreskole. Teoriundervisningen er rigtig spændende, samt en fantastisk underviser som lærer godt fra sig.
Køretimerne foregår meget professionelt, men alligevel er der plads til at snakke og grine. Dette giver dig et mere afslappet og ikke akavet forhold til din kørelærer.
Derfor vil jeg helt klart anbefale denne køreskole 🙂
Tusinde tak for et par skønne måneder.

Amalie P., Hillerød

Rikke formår at skabe ro

Vil give min bedste anbefalinger til Martens køreskole. Jeg følte mig tryg både til teoriundervisningen og under køretimerne. Rikke formår at skabe en ro og vejleder en på bedste vis hele vejen igennem.
Kæmpe anbefaling herfra
Emilie 7.9.2023

Trygge rammer

Rikke Martens Køreskole danner fantastiske trygge rammer under processen. Du får en kørelærer der er engageret i dig og lytter til dine behov og ønsker. Jeg var ret nervøs, og usikker på at skulle ud i trafikken, men under hele forløbet har jeg aldrig været i tvivl om at Rikke havde styr på sit kram, og hun ledte mig trygt og sikkert igennem forløbet.
Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre køreskole!!

Emma D., Hillerød

Den bedste køreskole

Martens køreskole er uden tvivl den bedste køreskole, med den bedste kørelærer!! Undervisningen formår både at være virkelig hyggelig og lærerig på samme tid. Hele forløbet har helt igennem været en super god oplevelse, med trygge og struktureret rammer. – Kan varmt anbefales

Laura H., Farum

Plads til at være dig selv

Rikke Martens’ køreskole er i min verden den absolut bedste køreskole. Rikke formåger at bygge en hyggelig og lærerig atmosphere op hvor der er plads til at være “dig selv”. Hos Rikke føler du dig som en PERSON og ikke et TAL. Hele vejen igennem.

Alexander P., Hillerød

Bestod i første forsøg

God og hyggelig undervisning med fint fokus på hvad der forventes til prøverne. Trods pause grundet Corona fik Rikke forberedt mig godt – og det lykkedes mig at bestå begge prøver i første forsøg

Lykke H., Hillerød

På Facebook kan du læse endnu flere anmeldelser fra tidligere elever på køreskolen.

Læs flere anmeldelser