Tag kørekort hos Martens Køreskole i Hillerød

Køreskole tæt på Birkerød

Se video om køreskolen Se kommende hold

Køreskole i Hillerød tæt på Birkerød

Hvis du kommer fra Birkerød og leder efter en køreskole at tage kørekort hos, synes jeg, at du skal overveje at vælge min køreskole, Martens Køreskole. Her får du et undervisningsforløb, hvor din læring er centrum.

Jeg tager din erhvervelse af kørekort til personbil meget seriøst. I trygge og hyggelige rammer får du den lovpligtige undervisning i teori og kørsel på vej, der skal til, for at både du og dine kommende medtrafikanter får en god oplevelse på vejen.

Lad os være ærlige: Det er aldrig sjovt at starte på noget nyt, som man aldrig har prøvet før. Jeg fokuserer på at give undervisning i et trygt miljø. Det gælder alt fra indretningen af teorilokalet til det tempo, vi tager undervisningen i.

Læs mere om at tage kørekort

Jeg ved, at du får mest ud af din undervisning, hvis der er tid til, at du kan stille spørgsmål. Derfor sørger jeg altid for, at der ikke er for mange elever på mine hold. På den måde bliver du hurtigere dygtig og bliver hurtigere klar til at bestå køreprøven.

Se datoer for holdstart

Det kan være svært at gennemskue, hvad det koster at tage kørekort. Og man hører ofte historier om elever, der troede deres kørekort var billigere, men som blev overrasket over ekstra priser. Jeg gør alt, hvad jeg kan, for at priserne er fair og nemme at forstå, så du aldrig får ubehagelige overraskelser.

Se priser på kørekort

Jeg tilbyder også skræddersyede forløb til elever, der kræver ekstra hjælp. Har du for eksempel ADHD, ADD, autismespektrum, aspergers, angst, stress eller er ordblind eller talblind, så kan du tage kørekort hos mig.

Læs om kørekort med særlige udfordringer

Så nemt er det at tage til Martens Køreskole fra Birkerød

Det tager ikke mere end en halv time at komme fra Birkerød st. til Martens Køreskole i Hillerød med offentlig transport. Derudover kan jeg efter nærmere aftale med dig tilbyde at hente dig i Birkerød i forbindelse med din praktiske køreundervisning.