Priser på kørekort

koster for standard hold

16.000,-

Tilmeld dig nu

Til dig der vil betale hele forløbet fra start

Hos Martens Køreskole undgår du ubehagelige overraskelser i form af uventede ekstrapriser. Lovpakken giver dig alle de lovpligtige teori- og kørelektioner på vej, der skal til for at erhverve sig et kørekort. Prisen forudsætter betaling inden 2. teorigang. Ring 21 51 55 20 for nærmere information.

– Teoriundervisning 3.600,00
– Manøvrebane (lukket øvelsesbane) 2.300,00
– Køreteknisk kursus (glatbane) 2.500,00
– 16 kørelektioner á 45 minutter 10.400,00
I alt 18.800,00
Rabat ved betaling af hele beløbet på én gang – 2.800,00

Del betalingen op

Samlet pris: 18.600,- denne pris er incl. de beløb der normalt opkræves sammen med lovpakken.

Tilmeld dig nu

Til dig der vil gøre betalingen mere overskuelig

Vi tilbyder, at du kan betale lovpakken og de andre ydelser der normalt opkræves sammen med lovpakken i 3 rater. Du betaler 1. rate med 6.200 kr. ved opstarten, 2. rate betales med 6.200 kr. måneden efter og 3. rate betales med 6.200 kr. den følgende måned. Betalingen skal falde d. 1 i måneden. I disse 3 delbetalinger er der inkluderet en praktisk prøve i Hillerød, administrationsgebyr for alt papirarbejde. Ring og hør mere, hvis du er i tvivl om noget.

SKRÆDDERSYET PAKKE

Få et prisoverslag

Kontakt mig

Til dig der har særlige behov eller udfordringer

Har du særlige behov, skal vi tage en snak, før du kan få et prisoverslag på dit forløb. Din pris afhænger nemlig blandt andet af, om du har mulighed for at deltage på et af køreskolens faste hold på cirka ni elever, eller om du for eksempel skal have eneundervisning.

Til dig der skal generhverve kørekort

Har du fået frataget dit kørekort, skal du kontakte mig for at få en pris for generhverv. Din pris afhænger af, hvilke krav politiet stiller til din generhvervelse.

Til dig der vil have kørekort endnu hurtigere – lynforløb

Har du brug for at få dit kørekort hurtigere end ved det faste forløb, kan du få et prisoverslag på et lynforløb. Kontakt for mig mere information.

HUSK OGSÅ…

Udover lovpakken skal du tage højde for følgende udgifter:

– Praktisk prøve (Hillerød)

– Praktisk prøve (Frederikssund/Helsingør)

1.500,00

2.000,00

– 1 stempelmærke til politiet* 1.170,00
– Færdselsrelateret førstehjælp 1.300,00
– Teoribog og onlineteoriprøver til øvning 500,00
– Pasfoto og lægeerklæring (opkræves ikke af køreskolen) 5-600,00

– Administrationsgebyr (papirarbejde) samt booking af prøver pr gang

Bemærk at der kan være behov for ekstra køretimer udover de obligatoriske.

*Opkræves i din e-Boks.

Kontakt Rikke Martens